sobota, 6 kwietnia 2013

Pierwszy post - oto początek


Prawie każdy rozpoczyna swoje blogowanie od wyjaśnienia, dlaczego taki blog w ogóle powstał. I u mnie nie będzie wyjątku ;)

 


 

Kto?



 Mam na imię Ola, jestem studentką fotografii w PWSFTviT, wesołą, acz spokojną dziewczyną, która rozpoczyna swoją przygodę z tzw. włosomaniactwem. :)


 

 

 

Co, kiedy i jak?


Moja świadoma pielęgnacja włosów rozpoczęła się od listopada 2012 roku. Standardowo - włosy w stanie rozsypki, wielki przesusz, brak pomysłu na kolor i fryzurę. Wtedy co przychodzi do głowy? No tak, Internet! 
I Wizaż oczywiście. W tamtym czasie marzyły mi się rude włosy, a miałam swoje prawie czarne, od 8 lat farbowane na bardzo ciemne brązy. Rudy nie wychodził, dekoloryzacja w zaciszu domowym nie satysfakcjonowała. Wtedy doszło do mnie, że zdecydowanie łatwiej postawić na czerwień, w której się wówczas zakochałam. 
I tak najpierw temat czerwonowłosych na Wizażu, tam wpadłam na posty właścicielki bloga Kosmetyczka Czerwonowłosej, która bardzo mi pomogła i u której (pod podanym linkiem) przeczytać możecie przebieg mojej przemiany z ciemnego brązu na czerwień, która od tamtej pory znacznie ewoluowała.
Rozpoczęcie włosomaniactwa od dekoloryzacji? Jak widać - tak! ;)

O czym?


Ten blog będzie opisem moich włosowych "przeżyć", swojego rodzaju pamiętnikiem, który pozwoli mi lepiej uporządkować swoje myśli. Można spodziewać się recenzji kosmetyków, opisów farbowania, małych hauli, planów pielęgnacji, wszystkiego, co moich włosów dotyczy. Należę do osób, które muszą wszystko zapisywać, by w ogóle odnaleźć się w otaczającym je świecie ;)

Dla kogo?

Dla wszystkich, których to zainteresuje. ;)


Pozdrawiam,

 gina genius


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz